poniedziałek, 31 października 2022

Czym jest pozycjonowanie ?

 Spośród wszystkich działań online, 68% z nich rozpoczyna się od wyszukiwarki. Jeśli spojrzeć na ludzi wykonujących wyszukiwanie, 75% z nich nie przejdzie przez pierwszą stronę wyników.
Świat SEO (Serch engine optimization) jest ogromny; zawiera terminologię, której musimy się nauczyć. Taktyki, które trzeba zamienić w działania i solidne strategie, które trzeba uformować.
Ale zanim będziemy mogli zrobić te wszystkie rzeczy, musimy zrozumieć podstawowe pytanie: "Czym jest SEO"?
Musisz wiedzieć, że SEO jest potężnym narzędziem, które możesz wykorzystać, aby uczynić swoją stronę bardziej widoczną w sieci i zwiększyć ruch na stronie, podobnie jak uzyskać więcej ludzi przez drzwi sklepu.
Więc proszę czytać dalej, aby uzyskać kompletny przewodnik po tym, co to jest SEO i jak to działa!

Czym jest SEO i jak działa SEO?

SEO jest skrótem od Search Engine Optimization.
Search engine optimization (SEO), w swojej najprostszej formie, odnosi się do praktyki zwiększania widoczności Twojej strony w Google i innych wyszukiwarkach, gdy klienci szukają produktów lub usług Twojej firmy. Im bardziej widoczna jest Twoja strona w wynikach wyszukiwania, aby przyciągnąć nowych i obecnych klientów, tym większe prawdopodobieństwo, że tak się stanie.
SEO to sposób, w jaki można to osiągnąć; to strategia i działania, które należy podjąć, aby uzyskać stronę internetową firmy ze strony 54 na stronę 1 w wynikach wyszukiwania.

Jak działa SEO?

Kiedy używane jest zapytanie, wyszukiwarka musi zdecydować, którą stronę pokazać w zależności od tego, o co jest pytana. Te wyszukiwarki, takie jak Google, używają algorytmów lub całej listy zasad, aby to się stało. Algorytmy te stały się niezwykle skomplikowane, biorąc pod uwagę setki, jeśli nie tysiące, różnych parametrów rankingowych w celu ustalenia pozycji.
Wyniki wyszukiwania wyświetlają się w postaci uporządkowanej listy, a im wyżej dana witryna znajdzie się na tej liście, tym więcej osób ją odwiedzi. Zazwyczaj wyniki na górze strony dla typowego zapytania otrzymają 40-60% całego ruchu dla tego konkretnego hasła, ale wyniki następujące po nich otrzymają znacznie mniej ruchu.
Znacznie mniej osób przechodzi obok pierwszej strony wyników wyszukiwania. Tak więc nawet niewielki wzrost w rankingu witryny może przekształcić się w zwiększoną liczbę odwiedzających, a być może nawet generować leady i rozwijać dolną linię biznesową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy warto pozyskiwać linki z forów internetowych?

 W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, pozycjonowanie stron internetowych staje się nieodłącznym elementem skutecznej strategii marke...