poniedziałek, 31 października 2022

Podstawowe filary SEO

 Konkurencja w SEO jest duża, a żeby się wyróżnić, trzeba się napracować.

Trzy filary SEO

Faktem jest, że trójkąt jest najsilniejszym i najbardziej wytrzymałym kształtem. Tak więc pasują do niego trzy filary, na których opiera się SEO. Te trzy filary nie mogą działać w oderwaniu od siebie, podobnie jak trzy punkty w trójkącie.
Te trzy filary to:

    Techniczne SEO
    Treść
    Backlinki

Przyjrzyjmy się bliżej temu, co składa się na te trzy filary i jakie mają one znaczenie dla siebie nawzajem.
Czym jest techniczne SEO?
Te elementy napędzają wydajność witryny i zdolność do indeksowania zza kulis. Twoja strona powinna mieć jasną i prostą strukturę, aby wyszukiwarki mogły skanować i indeksować jej zawartość. Struktura adresów URL w witrynie powinna być logiczna.
W zależności od rodzaju strony może być konieczne inne rozmieszczenie elementów, ale ogólnie rzecz biorąc, należy podzielić witrynę na odpowiednie tematy lub części i ułatwić przeglądanie pomiędzy tematami i sekcjami.
Techniczne SEO to takie, w którym skupiasz się na szybkości swojej strony, tym, jak bardzo jest ona przyjazna dla urządzeń mobilnych, a także na nawigacji i doświadczeniach użytkownika wynikających z taktyki technicznego SEO.
Czym jest treść? Czym jest intencja wyszukiwania?
Content SEO to dokładnie to, wszystkie elementy SEO na każdej stronie Twojej witryny. Są to takie rzeczy jak użycie słów kluczowych i ich rozmieszczenie na wszystkich stronach witryny.
Tagi na twojej stronie powinny być powiązane z innymi treściami. Rzeczy takie jak opisy i tytuły muszą być starannie skonstruowane.
Wreszcie, obrazy i filmy są również pomocne w zwiększeniu rankingu wyszukiwarki. Należy upewnić się, że są one również istotne dla treści na stronie internetowej i mają prawidłowy tekst alt, aby pomóc w wyszukiwaniu.
Czym są backlinki?
Backlinki lub off-page SEO to połączenie pomiędzy twoją stroną internetową a innymi. Kiedy jakaś strona internetowa łączy się z twoją, jest to backlink; jest to potwierdzenie zaufania ze strony innego podmiotu. Google może zrozumieć to połączenie jako "wotum zaufania", że dana strona internetowa jest wiarygodna. W SEO zdobywanie tych backlinków nazywane jest link buildingiem, który należy wykonywać strategicznie i z myślą o jakości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy warto pozyskiwać linki z forów internetowych?

 W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, pozycjonowanie stron internetowych staje się nieodłącznym elementem skutecznej strategii marke...